Snowday!

Hej!
Inatt hade det snöat ca 15 cm, vilket betyder att Amerikanarna freakar och stänger alla skolor. Så idag har J&E varit hemma hela dagen. På förmiddagen pysslade vi lite och E målade min naglar. Rött på vänterhanden och ljus lila med blått glitter på högerhanden. Jag tror det är detta som kallas aupair, haha, va tror ni? ;) sen efter lunch åkte vi och åkte kälke nerför en jätte bra backe som finns här i SO:) Det var först meningen att vi skulle ha en playdate vid backen men våran date dök aldrig upp så vi fick roa oss bäst vi kunde, själva. Dock var det en tjej som åkte rakt in i J så han blev jätte rädd och ville inte åka mer efter det men vi lekte lite i snön så vi var inte hemma förens 3 ändå :) Barnen var väldigt trötta när vi kom hem så att jag försökte ta det lugnt med dom, lät dom kolla lite på tv och så. Men ändå så hann J med att springa rakt in i en stor byrå/förvarings skåp, kissa i brallan och bli arg på sin syster! Ungar :) Men jag týcker om dom ändå! Just det, dom hjälpte mig att baka pannkakor med. Det tycker dom va jätte kul! Speciellt att knäcka äggen ;) Första gången jag gjort pannkakor med ägg ist för bakpulver. Det gick jätte bra och dom blev supergoda, om jag får säga det själv! ;) Och det tror jag J tyckte med, han tryckte i sig 4 st... Haha, så söt!

Nehe nu känner jag bara att jag är väldigt mycket för trött så jag tror faktiskt att jag ska krypa ner under täcket och ta med mig datorn och kolla på Familjen Annorlund på tv4Play:)
Ha en bra dag där hemma i Sveríge!
Puss&Kram

Här kommer två bilder från när vi åkte kälke i helgen, för jag hade inte med mig kameran ut idag.


J & hans kompis:)


Hej va det går :)



Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt att du får lite vinter iallafall.

2011-01-13 @ 20:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0