Out of gasoline!

Så sant som jag skrev; Bensinen tog slut(!!) när jag och J skulle hem i går.
Så nu tänkte jag berätta för Er hur det går till när man tankar här i New Jersey.
Man kör in på bensinstationen, i detta fallet EXXON. Du kör fram till pumpen. Vevar ner rutan så kommer det fram en man och frågar vad man vill ha för bensin och hur mycket. Du kan antingen betala med kort eller som vi, som har en liten svart grej hängande i nyckelknippan. Och den i sin tur är kopplad till ditt bankkort. Så då får man ge fram den. Sen fixar han resten! Och när allt är klart får man tillbax nycklarna och han önskar dig en trevlig dagen sen är det bara att tuta och köra;)

Så änkelt är det att tanka bilen här! Men dock bara här i New Jersey. Detta är den ända staten i hela USA där man inte behöver tanka bilen själv.  Lite ballt om ni frågar mig!
Mhm, sånu vet ni det med!
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0