Onsdag & tandvärk,

Guess what!? Det har snöat hela j'vla dagen idag! Och jag är sjukt trött på snön nu kan jag be och få tala om!
Jag och lillparvil drog iallafall till the Librery. Det va tänkt att vi skulle gå på sagostunden som var vid 10 men, ja va tror ni hände? Jo, bussen som "läsaren" var med på VÄNDE när den nästan var framme, bara för att det var så mycket snö. Så vi fick roa oss bäst vi vill. J tyckte iallafall att det var väldigt roligt att  springa runt och leka. Vi var hemma igen runt 12 tiden så gjorde jag iordning lite lunch men när han ätit två tre skedar vill han inte ha mer och började bli grinig och sa att "I'm so so tired" så jag bar upp honom och la honom i hans säng och satte på hans Cd så somnade han där efter bara 10-15 minuter.
Vilket resulterade i att när vi skulle hämta upp E från skolan fick jag väcka honom.
E hade en playdate här hemma med en kompis så dom hade en riktigt rolig eftermiddag tillsammans och sen så kom mina vföräldra hem och hennes mamma & lillbror så åt vi pizza tillsammans allihop :)
Utanför fönstret öser det ner snö och jag blir allmänt deprimerad. GE MIG VÅR TAACK!


Lek på biblioteket!


Stolt ;)


Drawing things!

Puss&Kram skummbanan!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Förstår vad du menar med snön. Idag torsdag har vi dessutom 17 minus! Ge mig vååår!

2011-01-27 @ 07:11:34
Postat av: Kerstin

Vi byter väder med er. Idag har vi mellan 18-20 grader. Bra med flexibelt tänk, då löser sig det mesta. Kram mamma

2011-01-27 @ 08:24:28
Postat av: Lina

19 minus grader, det är kallt. Till och med hästarna är glada för att de får vara inne.

2011-01-27 @ 09:11:42
Postat av: JOSEFIN - Au Pair i Nya Zeeland

sv: Tack så mycket=) Jag älskar nya Zeeland också, helt underbart här. Tyvärr har jag inte fått mig ut så mycket på äventyr utanför Aucklands gränser än, men har ju bara vart här i tre veckor än. Men snart hoppas jag att jag ska kunna få helt underbart fina natur bilder! =)

2011-01-27 @ 22:25:11
URL: http://josselee.blogg.se/
Postat av: Mats

Vad har du gjort med lillpojken Angelica, har du hängt upp han på väggen? :)

2011-01-27 @ 23:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0