Me love Angelica

Ojojoj, jag vet inte ens vart jag ska börja!
Igår var jag hemma med barnen och värdpappan för att se hur allt fungerar. Jag fick träffa min värdmamma för första gången tio snabba minuter på morgonen för hon var inte hemma förens jätte sent måndag kväll/natt. Jag fick jäätte mycket hemlängtan när klockan var runt 2 tiden. Rusade upp på rummet, satt på datorn och skickade ett sms till mamma att logga in på skype. Började storgrina när jag fick prata med henne. Men hon sa några lugnande ord och jag lugnade ner mig. Kvällen flöt på. Min värdmamma var tvungen att jobba över lite även denna kväll så när vi badat barnen och jag satt mig i deras rum jämte sängarna för att läsa saga så kom hon hem. Och barnen blev såklart alldeless till sig :)
Efter en halvtimme låg dom iaf i sängarna och sov. Och jag fick äntligen prata lite med henne. Vi satt nere i köket till elva, då sa hon att hon kände att det va dags att sova. Men när vi kom upp satte vi oss i min säng och pratade på om allt mellan himmel och jord tills klockan närmade sig midnatt. Då efter många roliga/tråkiga/omtumlande&härliga berättelser senare gick jag och la mig med ett leende på läpparna och kände "Detta kommer bli ett bra år, precis som jag och mamma suttit och hoppats på hemma i Sverige".
Jag sov min andra natt hos familjen lika bra som min första - som en stock! Inte drömt någonting.

Dagen idag har med gått riktigt bra! Och min värdmamma säger att hon inte är det minsta orolig över mig. Hon sa också att hon tycker att jag är väldigt mogen och "down to earth" för att bara vara 19 år. Det känns jätte skönt att höra sådant.

Ikväll har vi gjort pannkakor. Dom blev jätte goda, mums!

Ska skriva ett inlägg med lite bilder från NY touren nu. Och försöka skriva lite dagbok. Jag har allvarligt talat inte hunnit med det dom första dagarna så jag har lite att ta igen!

Ha en bra dag allihop!
Puss,

Btw, lilltjejen sa igår vid middagsbordet "Me love Angelica".

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad underbart att det känns så bra redan efter någon dag! :)

Ohu, snart är det min tur.. Hoppas verkligen att detta kommer bli världens bästa år för oss båda!! LYCKA TILL!!

KRAM

2011-01-06 @ 11:26:17
URL: http://lovisanannyal.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja, shit snart är det din tur!!! Och jag kommer till 110% att hälsa på dig minst en gång under året ;)

Lycka till!

KRÄM

2011-01-06 @ 16:30:54
URL: http://angelicaiamerika.blogg.se/
Postat av: Anna

hihi vad söt lilltjejen verkar :)

kul o få se lite bilder från the big city med ;D

2011-01-06 @ 19:13:49
Postat av: inger

härligt att se hur bra du har det.Lite skillnad på Urshult förstår jag.Börje hälsar också. Kram på dig

2011-01-19 @ 19:03:40
URL: http://angelicaiamrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0