Friday on Friday´s

Hej!
Jag och E åt frukost i lugn och ro och försökte be till gudarna att J sov så länge det var möjligt. För idag skulle han till The Valeri Center och få sin cellgiftbehandling. Så D tog honom dit medans jag gick med E till skolan. Sedan var jag ledig fram tills kl 14 då D & J kom tillbaka. J var väldigt hänging och trött. Inte så konstigt! Så han var väldigt pappig. Hämtade E från skolan och gav henne mellis sen satt vi oss och lekte lite. När jag slutat jobba gjorde jag mig iordning sen kom Therese och hämtade upp mig så åkte vi till Livingston. Bestämde oss för att äta på Friday´s. Jätte häftigt inrätt! Och då, en liten stund, hatade jag att jag bara är 19....................
Maten vart jätte god och servitören as störig! Han kom fram till vårat bord var tionde minut och undrade om allt var okej, om vi ville ha nått mer att dricka, efterrätt kanske? osv osv.. Vi delade även på en efterrätt som var hur smarrig som hälst! (Kommer bild på den ;) )
När vi ätit klart åkte vi till the cinema och kollade på "The Dilemma". Har den kommit till Sverige ännu? Den var iaf sjuuukt dålig! Sämsta filmen jag har sätt tror jag. En lustig grej här i USA är att man inte får några platser när man köper en biljett. Nej, utan du bara går in i salongen och sätter dig vart du vill.. How weird? Tänk då om man tex vill se... mamma mia när den gick, då är man tvungen att vara astidig för att få bra platser.
När filmen var slut var Therese snäll och körde hem mig igen! Jag hade en jätte trevlig kväll:)


In here, it´s always friday.


En glad Therese!


En glad Angelica ;)
Note: Tallriken var typ av jutgärn vilket betyder att jag fick blåsa mig igenom hela måltiden för maten kallnade aldrig, annoying!


Efterrätt :))

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0