Första lediga dagen

Hej!
Idag vaknade jag vid 8 tiden. Satt på datorn och skypade med min familj hemma i Sverige, mystígt! Fick även prata med Robin, gullungen! :)
Gick upp ur sängen runt nio och gick ner för att äta frukost och J&E blev jätte glada att jag kom upp så dom kunde bjuda mig på deras restaurang! Efter jag ätit gick jag upp och hämtade värdfamiljen presenter som jag haft med mig från Sverige. Det har inte funnits rätt tillfälle att ge dom de innan. Men alla blev jätte glada! & mamma, J ÄLSKADE sina raggsockar! "Look at me Angelica, i'm ice skating!".
Vid elva tiden gick tog vi på oss och körde till en jätte stor pulkabacke. Vi va säkert där i två timmar. Sen gick vi och åt en pizza slice. Och nu ska jag göra mig iordning för att gå bort till en tjej som heter Johanna som oxå är aupair. Vi ska hem till en annan tjej och laga mat osv, så mysigt! :)
Lägger ut bilder från dagen och lite annat ikväll eller imorgon.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0