Ett litet smakprov på NYC,

Okej, här kommer bara en liten update om vad som hänt meen det kommer en längre när jag är hos familjen.

Igår hade vi våran NYC rundtur. Ni vet frihetsgudinnan, Time Spuare, Ground zero, Rock of the top. You can not even imagen how amazing it was! Att ha stått uppe på Rockafeller Center och kollat ut över hela NY och till och med se bort till New Jersey är en helt fantastisk känsla! Man måste ha upplevt det för att fatta vad jag pratar om. Men här kommer en bild som absolut inte gör verkligheten rättvis men det är ju ett smakprov iaf;)

Nu ska jag sova för vi ska upp 6:30. Imorgon får jag äntligen efter så långt väntan träffa min värdfamilj! Jag är väldigt exalterad.

Enjoy the picture.
Puss&Kram




Kommentarer
Postat av: lunkan

jaaaa det är heeelt otroligt va häftigt de är

saknar de !!!

2011-01-06 @ 16:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0