Eldprovet,

Igår fredag hade jag mitt "eldprov" som min värdmamma A sa. Vilket betyder att det var första gången jag hade barnen själv utan hennes hjälp. Det gick jätte bra!
Lillkillen J är så himla söt, ibland kan jag skratta ihjäl mig med hans kommentara, så himla gullig.
Som denna. vi sitter vi matbodet och äter våran lunch. Och då slickar jag mig runt munnen. Då utbrister han
-Whay are you doing that?
Och jag bara, - Vadåförnått?  Slickar mig runt munnen menar du?
-Ja?
- För att jag hade lite mat utanför munnen.
- But whay?

Inte alls lika roligt att återberätta men han är bara så himla söt med sina stora oskyldigt klotrunda, bruna ögon!

När A kom hem från jobbet så åkte hon och barnen dirket till ett par kompisar. Och jag borstade bara tänderna och sen kom en aupair, Therese, och hennes tyska aupairkompis och hämtade mig för att åka till ett stort mall och äta på Cheesecake factory. MUMS! :D Det var jätte trevligt att träffa lite andra aupairer och prata engelska, för det behöver jag! :) Theres känns som en urgullig tjej, and guess what! Vi bor bara 10 minuter med bil från varandra!
Jag gick och la mig vid midnatt ungefär :)


Dett är min mat:P


Cheesecake mums :)


Therese & Kristina

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0