Då har man Fredag i blodet igen!

Nemen hejsan på ersan!
Sitter och lyssnar på Perikles - Fredagsblod. Hur härlig är inte den låten?

Min tredje helg i NJ har precis startat!
Ikväll blev det bio med Therese och den tyska aupairen Kristina. Vi såg No strings attached. Ruskigt rolig och romantisk film. Jag älskar verkligen sånna "må bra" movies:) De följde även med mig hem jag visade hur jag bor. Men nu har det åkt och jag har faktiskt tänkt att gå och lägga mig. Klockan är ju faktiskt över 12 här.

En snabb update från min arbetsdag;
Det hade snöat inatt(igen!!) så skolorna var delated. Vilket innerbar att J började en timme senare och E två. Så det blev en lugn morgon och efter att vi gjort en ny Tzadakabox till J (han har tappat bort sin gamla) och lämnat av han på skolan så fick jag lite quality time med E. Det tycker hon var jätte mysigt, jag med! :)
Jag och J var ute och lekte i snön innan vi hämtade hem E. Gjorde pizza till dinner. Jätte smarriga med räkor, mumsmums!


Värdbarnen<3


Pizza!

Nu ska jag sova några timmar!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0