Converse,

Denna kommentar hittade jag när jag nu loggar in på min blogg.

Mats 
om Marther Luther King:
Ni har ju en hel del för er, bara andra helgen skriver du, jo, stackars Amerika säger jag :). Nu ska jag förstärka min töntstämpel, men vad fasen är Converse?


Mats, du är bara för go och jag skrattar så jag kiknar! Men här ska du få svaret på din fråga;

Ett par skor! :)



Och här kommer en bild på tröjan jag köpte med, bara för att jag vet att ni är så grymt nyfikna,..NOT! ;)



Det är jätte kul med alla kommentarer jag får hela tiden, jag blir så himla glad!:)
Trevligt att du hittat hit Inger! Hälsa tillbaks till Börje! :)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för den fina bilden på tröjan, åtminstonne jag vart nyfiken :)

Vad du hinner med mycket! Kul att läsa att du tyckte det var roligt att prata engelska ;)

Bamsekramar

Sandra

2011-01-20 @ 07:19:42
Postat av: Angelica

Åh, va glad jag blir av att du läser, Sandra! :)

Jag saknar Er! Ge båda gossarna två stoora kramar från mig:)

Bamsekram tillbax!

Angelica

2011-01-21 @ 03:53:14
URL: http://angelicaiamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0