Isbilar & Starbucks!

Hejsan hoppsan, på Er där hemma i Svearike!
Jag kom precis innanför dörrarna här hemma. Har varit på Starbucks ikväll och fikat och pratat helgplaner med alla min tyska (+ en franska) aupair kompisar ;)
Såhär ser planerna ut än så länge;
Fredag - Dinner & sen rollerskating och kanske en liten sleep over @ Melanies house.
Lördag - Jag, E och min vmamma A åker in till NYC på dagen för att se en dansuppvining på "Fame" (!!!) skolan. Jag är i extas!
Dock har jag inga planer för kvällen ännu.
Söndag - Dagen är inte planerad men det blir iaf Bowl tittande på kvällen hemma hos My tillsammans med alla tjejor.

Idag var det en delayed opening på E's skola. Igår hade det töat och inatt frusit på så det var rena isgatan i hela South Orange. Vilket gjorde att J sov tills han vaknade, det vill säga runt halv åtta. De fick pannkakorna som blev över sen igår, till frukost. Sen lekte vi fram tills det var dags att köra E till skolan. Hela bilen var täckt av 1 cm tjockt lager is. Hade bilen på tomgång i 10 minuter innan vi skulle köra. Det hjälpte inte. Så fick börja hacka mig igenom isen. Men vi kom till skolan i tid! Wiho!
J har varit rätt hängig idag så vi har mest haft en mysdag han och jag. Hämtade E och hennes kompis/våran typ granne från skolan och körde hem honom. Det slutade med att E stannade över på en liten playdate på en timme ungefär. När det var dags att hämta hem henne igen tog jag på J alla vinterkläder (det regnade ute) så gick vi över grannens tomt i ca 50 cm snö. Fick bära J den sista biten för det var rätt tugnt stackarn!
När vi sen kom hem igen var vi ute och lekte ca en timme. Gjorde faktiskt en liten, liten snögubbe t.o.m.
Till middag blev det spannakopatia. Finns det i Sverige?


Isträd,


Lilleman äter chockladpuddig, med hela munnen!


Älskade älskade värdbarn! Hur ska jag kunna lämna Er om 11 månader!?


Melanie & Camille inne på SB


My &Franzi


Franzi är första planeraren! Så fort vi pratar om nått vi vill göra tar hon upp sin lilla bok och börjar skriva, haha! :)

Det var allt för idag!
Ha en underbar dag alla ni!
Och familjen Johansson/Georgsson - åk lite skidor åt mig med är ni snälla! :)
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: kerstin

jag bara älskar bilden av barnen och den lilla snögubben. Quit! som ni säger overthere haha. Kram mamma

2011-02-03 @ 06:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0