Wednesday!

Onsdag idag vilket innebär att J är ledig från skolan. Så efter att vi lämnat av E på skolan så kollade jag upp vad som hände på biblioteket denna dag. "Sagostund 10am" perfekt! Åkte dit och va med på sagostunden. Var hemma igen runt halv 12. Åt rästerna från igår plus broccoli. Fick inte i lilleman så mycket för han var så trött så jag gick upp med honom i hans säng där han låg och vände och vred på sig en timme innan han slumrade till och sov som en stock till lite i tre då det var dags att hämta hem E igen. När jag gick upp och väckte J så kände jag bara en såndär fruktansvärt glad känsla! Hur ska jag bara kunna lämna allt detta om mindre än ELVA månader!!?? Det är en sak att lämna familj, vänner, släkt, pojkvän och allt hemma i Sverige för man vet att man om ca ett år kommer att få se dom igen. Men när jag lämnar USA och min "andra familj" har jag ingen aning om när jag kommer att få se de igen. Hm.. men ja som sagt det är ju elva månader kvar. Och jag ska försöka ta vara på varenda minut!
Efter vi hämtat E fick de lite mellanmål i form utav en donat som blev kvar sen igår. Sen klinkade E lite på sin fiol. När jag så smått började med maten som idag bestod utav korv stråganoff så började E skriva alla sina Valentine's card. Dom har fått i uppgift att ge ett köpt eller egengjort valentine's day card till alla i klassen. 20 peroner går i hennes klass vilket betyder att det blev många xoxo E skrivet av henne denna eftermiddagen. Och jag är jätte stolt över henne för hon är faktiskt bara 6 år och hon skriver allt själv. Är inte det lite impressive?
Runt åtta tiden kom Franzi och Melanie så körde vi och hämtade Camille innan det blev en sväng på Starbucks!
Imorgon ska jag och Melanie gå till banken och fixa ett kort till mig och sen på kvällen ska vi iväg till West Orange och gymma på ett jätte fint gym som de är medlemmar i. Får se fall jag tar det gymmet eller ett lite billigare och lite sämre gym här i SO. Återstår att se!
Nu väntar iaf duschen och sen en go säng!
Puss&Kram!

Måste bara berätta en så gullig grej som hände idag!
På morgonen när vi sitter och äter frukost säger J att han med vill göra valentine's card till sina fröknar. Och då förklarar jag för honom att på hans skola firar man inte valentine's day för han går på en Juwish pree school. Men då säger E det sötaste i hela världen;
- But Angelica. J loves his teachers so so much men han kan inte riktigt förklara det så då måste han göra en love thing!
Ibland vill jag bara äta upp henne!

Kommentarer
Postat av: Anna

Pratar dom blandat, alltså både engelska och svenska i samma mening? haha :)

2011-02-10 @ 16:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0