Första aupairmötet - Line dancing!

Igår var jag på mitt första aupair möte. Vi skulle infinna oss på COLORADO CAFE - COUNTRY WESTERN DANCE CLUB som ligger ca 25 minuter härifrån. Franzi kom och hämtade mig vid halv sju så åkte vi till tågstaionen och hämtade upp Mi som kom från NYC sen åkte vi och hämtade Melanie oxå innan det bar av. Väl där träffade jag min LCC/area directer, kalla det var du vill, för första gången sen jag kom hit till USA. Det var 5 closter där. Vilket betyder många aupairer! I bara mitt kloster är vi 70st.
Det kostade 5$ i inträde. De var redan i full gång med att dansa line dance när vi kom dit så vi stog bara och tittade på lite och sen runt 9 tiden beställde vi mat i restaurangen. Efter det blev det lite kareoke. Medans dom andra sjöng på gick jag och kollade på de som dansade. Det spratt väldigt i bena på mig! Vi åkte där ifrån 11:15 och i bilen påväg hem började vi redan planera om vi ska åka dit fredag eller lördag kväll nästa helg. Det kan ju bara betyda en sak; Vi gillar't!


Line dancing




En av barerna


Billjard!


Tjejer, tjejer, tjejer...
Vart är alla aupairkillar!?




Efrat & Jag
Tjejen jag delade rum med på hotellet i Stamford när vi precis kommit till USA.


Vi tillsammans med hennes tyska(såklart!!) kompis:)


Cami & Melanie


Maaaten! Och en servitör!


Mamma Mia!!


Jihaaa!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0