Super Bowl!

Denna morgonen vaknade jag inte upp förens 10. Det är det längsta jag sovit hittills sen jag kom hit till staterna. Hade inga som hälst planer för dagen. Solen sken utanför och först var det prat om att åka till IKEA med Therse och sen hästridning med Melanie. Det slutade att jag satt framför datorn och skypade med PAULINE! :D
Och sen vid 2.30pm kom Melanie så åkte vi och åt (sen) lunch på TGI Friday's, idag igen ;) Som sagt imorgon börjar mitt sunda liv!
Vi gick även och inhandlade lite mat + diverse godsaker inför kvällens Super Bowl.  Så släppte hon av mig hemma.
Åkte till tågstationen 6.30 för att hämta upp Mizi så åkte vi till My's house och käkade chicken wings, drack cola och mumsade på brownies medans vi kollade på super bowl, det vill säga finalen av amerikansk football :)
Körde hem henne och kom hem runt halv tio. Och imorgon börjar en ny arbetsvecka här. Dagarna bara flyger förbi och jag försöker ta vara på dom så gått det går!


Hela gänget!
Franzi, Mizi, Melanie, Camille, TraMy & Angelica :)


Mysigt med öppen brasa!


De berömda röda plastmuggarna. Tyvärr var det bara cola i dom denna kväll ;)

Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: kerstin

Vilken skön läsning en grå och mulen måndagmorgon.Till slut kanske jag börjar förstå hur stort allt är och vad mycket annorlunda du får uppleva. Kram mamma

2011-02-07 @ 09:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0