Happy Valentine's day!

Så var det måndag igen.
Måndagen den 14 februari. Alla hjärtans dag. 7 veckor ifrån Sverige.
Det har varit en väldigt väldigt blåsig dag här i South Orange. Solen har tittat fram då och då och det har varit plusgradet så snön smälter som bara den! Efter att jag och mamma skypat i en timme ungefär satt jag och tittade på svtplay. Dansbanan i Täfteå, vilket program! Haha! Helt i min smak! :))

Ikväll gjorde jag pizza med lite hjälp av E. Och dagen till ära hade min vmamma A köpt en jätte söt lite hjärtantårta till efterrätt!

I fredags var jag ju inne på spalady och kollade läget. Fyllde då i en lapp med mina personuppgifter och goal osv. Jag sa till dom att jag skulle komma tillbax i lördags på en work out. Idag ringde dom och frågade vart jag var. Haha, blåslampa? Men det är bra för då blir det verkligen av att man gör det!


Tårtan!


E,J &Jag


Hjärta!


Alla <3's dag present av min underbara värdfamilj!

Nu ska jag hoppa in i duschen innan det nog blir sängen för några timmars sömn. Imorgon är det Tisdag.
Och snart är det helg igen. Hela 3 dagar ledigt som faktiskt, hör och häpna, kommer spenderas tillsammans med min värdfamilj. Berättar mer om det senare i veckan! :)

Puss&Kram på er alla där hemma!
Jag hoppas ni har haft en super mysig hjärtan dag! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har jobbat stenhårt denna helgen. Snackade med Kerstin igår. Idag har jag varit ute i bitande vindar med min lilla Sissi. Vad ska du göra nästa helg???

2011-02-15 @ 15:06:04
Postat av: Mats

Tjena, jodå, vi har myst lite på Alla hjärtans dag. Misse Lisa fick extra stor portion tonfisk och sedan hävde vi oss i soffan till gamla goda "The Commitments". Inte så mycket gulle gull, men det duger.;-)

2011-02-15 @ 21:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0