Chill söndag!

Hej!
Vilket uppvaknande jag fick vara med om idag!
Klockan 8.50 knackar min värdmamma på dörren och väcker upp mig. Hon förklarar att spaLady, gymmet som jag tänkt signa upp mig för (nej, jag har inte gjort det ännu.....) hade ett jätte bra erbjudande igår och hon hade tydligen ringt och pratat med dom och de hade sagt att om vi kommer innan halv tio så skulle vi få samma erbjudande idag. How great!? Så jag hoppade ur sängen och klädde på mig lite snabbt så åkte vi ner dit. Tar högst 3 minuter. Jag bestämde mig för att gymma tre dagar i veckan. Mån,tis &fre. Så kostar det mig 30 dollar i månaden och ingen medlemsavgift som i vanliga fall skulle vara 100$. Men de krävde att man donerade pengar till hjärtfonden här i USA. Jag gav 20 dollar. Så sparade nästan tre månadsavgifter, niiice! :)
Sen åkte vi till Target en sväng innan dom släppte av mig hemma för att de skulle iväg på brunch. Jag var hjärtligt välkommen men kände att det kunde vara skönt att vara själv lite.
Efter att jag ätit frukost hämtade min vän Johanna mig så åkte vi och hämtade en annan tjej, Mikaela.  Chillade mest hela dagen! Lunchade på Diner downtown south orange. Frammåt 5 tiden fick vi tag i en bil och körde iväg till IKEA. En snabbvisit! Fick med mig äppelcider och lite marabou hem.
Påvägen hem ringde Therese mig, HON HAR KOMMIT HEM FRÅN MIAMI! :D Och frågade fall jag ville äta middag. Men jag är så jäkla trött så jag åkte hem ist och åt med familjen. Vi kasnke ska ses någonting i veckan, vilket jag hoppas! :)
Ska försöka gå och lägga mig tidigt idag! Imorgon ska jag göra min första "work out" på SpaLady. Zumba 9.30am. Lycka till! Tack ;)
Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: kerstin

Inga dryga söndagar där! Det hade inte vi heller. Hur roligt som helst att träffa Solveig och Julio.Kram mamma

2011-02-28 @ 08:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0