3 augusti 2011

Det blir ju aldrig riktigt likadant att inte fira sin födelsedag tillsammans med sin familj och vänner hemma i Sverige.

Dagen började iallafall med grattis kramar från vföräldrarna och sen kom barnen nerspringandes. Efter frukosten åt vi cupcakes med ljus i. Framåt lunch hade jag bestämt träff med Therese på Cheesecake factory. Underbara vän! Hon gav mig som en liten scrapbook med bilder och text:) Jag åt såklart cheesecake vilket resulterade i att personalen sjöng så vackert för mig.
På kvällen blev det middag med värdfamiljen och såklart lite tårta!
Jag hann också med några skypesamtal under dagen.

Det var i princip min födelsedag!



De fina cupcakesen.


Fina Therese på Cheesecake!


Framsidan av den lilla fotoboken jag fick av Therese.


Happy birthday Angelica!


Middag med familjen.
En gammal aupair och hennes pojkvän var och hälsade på!


Make a wish!

Love,
A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0