Tisdag - poolhäng!

Tjollahopp!
Vi har haft en redig pooldag! Men innan dess åkte jag till Target på morgonen. Hittade såklart lite grejer... hehehehee, som vanligt.
Och sen när jag kom hem runt tio skypade jag med mammsen och pupps. När vi lagt på ringde de på dörren - Ett paket till Miss Angelica! Jihaaa!!! Min videokamera som jag beställde i söndags kom :D Hann dock bara sätta den på laddning innan jag var tvungen att åka och hämta upp barnen. Och vi tog, som sagt, en tur till poolen denna eftermiddag:) Det var dock inte så jätte varmt ute idag vilket var lite tråkigt - barnen tyckte det var lite kallt att bada ibland så vi fick värva med bad och sol.
Kom hem runt 4 tiden så då fick lilleman ta en nap och jag och E myste. Lagade spagetti och köttfärsås till middag!


Mitt paket!


Innehållet.
Jag personligen tycket den är jätte fin!


Hela fösta säsongen av "I Love Lucy" för 13$. Det är därför jag älskar Target ibland!


Skor för 18 dollar, även dessa från target. Jag gillar dom! Passar perfekt till min klänning :)

Det var allt för mig!

Love,
A


Kommentarer
Postat av: kerstin

Ett stort GRATTIS! Kram från familjen

2011-08-03 @ 08:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0