Zoo and a movie!

Torsdagen har gått i rasande fart.
På förmiddagen åkte vi till turtle back zoo. Tyvärr började det regna timmen efter att vi satt våra fötter innanför ingången. Så vi åt lunch under ett tak. Med skräckblandad förtjusning satt ungarna och tittade på regnet som öste ner och blev livrädda när knallarna löd. Istället för en heldag på the zoo åkte vi hem och J tog en nap. Jag kom på att det faktiskt sänder The smurfs på dagarna nu denna veckan. Så vid 2 väcktes J upp och vi åkte iväg och tittade på "the smurfs", igen för min del men det gjorde inget. Barnen tyckte om filmen. Jag var lite orolig över hur J skulle hantera att sitta still i en salong närmare två timmar. Men det gick kanon! Han halvsov lite i mitt knä.
Det blev en riktigt mysig dag!




Denna skylt stod utanför björnarna... dumma amerikanare........




Vi såg Lamor.


Fågelhuset.


Man kunde komma fåglarna riktigt nära!


Dom var intresserade av annat!!




Barnen innan bion!

Läste precis en artikel om orkanen Irene. Hoppas för gud skull att den drar ut i atlanten istället för in mot NYC som dom förfarar....

Nu dra jag på aupair möte!

Love,
A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0