Lördag söndag

Lördagen bjöd på strålande sol vilket såklart innerbar en heldag vid poolen!
Mötte upp Mikaela och efter någon timme kom även Therese. Vi hade en fruktansvärt avslappnad och skön chilldag! Efter lite duschande och pysslande åkte vi iväg och hämtade upp en tysk tjej vid namn Ricci och sedan bar det av mot TGI fridays för en trerätters meny som blev avklarad på en timme. Så vad gör man då om man fortfarande är minderåring i det stora landet i väst? Jo, man hyr en film och somnar i soffan.
Härlig dag!


Ricci&Therese inne på Friday's


Mums, gott med kalorier så det heter duga!


Söndagen hade de inte lovat lika fint väder vilket innebar att jag redan planerat att dra in till New York city. Så efter ett kort skypesamtal med mammsen och pappsen tog jag 11 tåget in för ett besök på B&H tillsammans med Therese. Efter ca 2 timmar kom jag ut därifrån med 250 dollar fattigare och ett kvitto rikare..........
Tog sedan 2 tåget tillbaka till South Orange igen för en snabbdusch och gjorde mig iordning för att sedan kunna åka på cluster meeting tillsammans med Camille. Vi hade sjukt trevligt! Och det var jätte kul att träffa Camille igen (som man för övrigt uttalar Cami, hon är från frankrike) efter nästan 5 månader.


Camille!


Tyskland, Frankrike och Colombia.


Det bjöds på halvbrända hamburgare....


De hade fina napkins.


Goa cupcakes bjöds det på tillsammans med frukt och nötter.


När jag sedan kom hem gav jag J hans presenter. Han fyllde fyra dagen till ära :)


Han blev jätte glad för sin lilla nallebjörn.
Gav honom även en Thomas tåget bok och då säger han "Is this ALL!?"
haha, barn är så söta ibland! :)

Love,
A


Kommentarer
Postat av: Therese Nilsson

Söta... skulle kalla det att vara lite otacksamma :P

2011-08-02 @ 03:37:21
Postat av: kerstin

Vad skönt med sommar till slut, men jag har inte börjat använda vattenspridaren ännu!!Kram mamma

2011-08-02 @ 08:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0