Måndag, tisdag & Onsdag!

Jag hade en fruktansvärt dålig dag i måndags.
Tisdagen var fullt upp med att hålla barnen i rörelse. E hade kräksjukan i måndags och tisdagen var rehabiliteringsdag.
Igår hade vi en playdate med taisa &barnen. Dom flyttar på måndag så det var sista playdaten med dom på väldans länge.
Åkte ner downtown igårkväll och träffade Mikaela. En av de sista gångerna här i USA. Hon åker hem till Sverige på Måndag...


Vi åkte till Livingston Mall i tisdags där dom har en innomhus lekplats. Gick inte att vara ute. Det öööööste ner regn!
Vi fick 5 inches(/tum) på typ 30 minuter. Gaaalet!


På playdaten igår. Vatten är kul!


En sömndrucken liten kille travade in till mig klockan 6.30 idag på morgonen. Myspys! :)

Helgen är fullbokad med både det ena och det andra så det kommer väl en uppdatering igen framåt nästa vecka.
Jag är jätte ledsen att det blir så glest mellan inläggen... Ska bättra mig!!

Love,
A

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är en filur, vet du det?!



kramar Sandra

2011-08-12 @ 11:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0