Utan GPS...

Gårdagen (måndag) var allt som vanligt. Sol gassade och himlen var sådär vackert blå. Barnen och jag var ute och lekte och stimmade.
På kvällen for jag på ett aupairmöte. Mitt 3 sedan jag kom hit - wiho!(?) Efter många detour's vart vi äntligen framme hos min area director för att avnjuta lite glass och säga "Hey, how are you?" med våra vackraste leenden.......

Idag (tisdag) gick inte allt som planerat. E hade ett möte på TVC som hon skulle till kl 9.30. Vi åkte hemifrån kvart över nio. Efter en timmes körande ute på småvägar och tvättom vägar kom vi tillbaka till South Orange utan lycka. Kan bero på att jag inte kört hår så mycket och inte har någon GPS att följa?

Istället åkte vi hem och bakade corn flakes kakor och världens lättaste rulltårta.

Efter att vi ätit lunch och J napat åkte vi till poolen för E's simlektion. Jag och J gick mest ner och upp ur vattnet hela tiden då det var så sjukligt kallt. När glassen var uppäten och barnen tagit ett bad här hemma för att varma upp sig åkte vi till J's skola och åt pizza och kakor.
Hämtade upp min vmamma och körde och handlade lite. inne på Eden (mataffären) träffade vi på en svensk mamma som precis flyttat hit från Los Angeles, Califonia. vi bestämde oss för att ha playdate någon gång framöver.



Typiskt amerikanskt?
Denna hittar man inne på toan hos min Area director. Istället för handduk får man ta en liten servett att torka händerna med.


Corn flakes kakorna avnjöts på en filt ute i solen.





Imorgon är jag typ ledig. Min vmamma sa hon behövde mig bara 1 timme på morgone - tacktack :) blir nog NYC. har inte varit där på typ 2 veckor!!!!

Jag kan btw inte förstå att jag ska åka till Phoenix på LÖRDAG!? aaaaah, spännande!

Lova,
A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0