The city that never sleepes is going to take a nap.

Klockan är nu 1pm. Det är vindstilla, knappt några bilar som kör på den, annars, väldigt traffikerade gatan beläget precis utanför vårat hus, fåglarna kvittrar inte, alla håller andan lite. Utan att tänka på det går alla omkring i sina egna tankar eller pratar om just The Hurricane Irine. Den kommer närmare och närmare för varje minut. Hur hårt den slår till är det ingen som riktigt vet. All tågförbindelse in till manhattan stängdes av vid 12.00. Delar av downtown har evakureats och tunnelbanesystemet har stängts ner på vissa ställen.
Vi har köpt vatten och mat så att vi klara oss. Jag har packat en överlevnadsväska med mina viktigaste tillhörigheter såsom visum, creditkort, pengar, pass, kläder och såklart all elektronik.
Hur hårt vi blir drabbade återstår att se.

Detta är lugnet före stormen...


Jag och E är redo för orkanen, med våra superglasögon!

Jag älskar Er mina nära och kära!
Var inte oroliga! Jag håller er uppdaterade :)


Love,
A

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tänker på dig!

2011-08-27 @ 19:36:58
URL: http://www.JennieBystedt.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0