Som en dröm.

LÄS INTE DETTA INNAN DU LÄST;
Avsked,

Ja, där har ni nu hela mitt Sverige besök nerskrivet i text. 

Lördagskvällen den 13 augusti vet jag alltid kommer vara en speciell dag, för alla som var med!
Att få varit med när min underbara syster gifte sig är något oerhört stort för mig. Fast att det var "så enkelt"...
Jag är så fruktansvärt glad att jag tog beslutet att åka hem. Hem till Sverige och hem till en kväll jag aldrig kommer att glömma. Jag har ångrat mycket av det jag lagt pengarna på sen jag kom hit till staterna. Jag har känt så mycket ångest över varenda dollar jag spenderat. Flygbiljetten hem till sverige är ett undantag. Det är den första grej jag inte tvivlat på det minsta. Jag har varit med om min livs underbaraste helg och det är något jag vill tacka er för. Er där hemma. Ni som hjälpte mig med allt som gjordts i kulliserna för att allt skulle bli så perfekt som det blev och Ni min underbara familj som är så lättlurade men ändå så gulliga. Ett stort tack till Sandra och Morgan som välkomnade mig med öppna armar fast att det inte hade en aning om att jag skulle vara med under deras stora dag och inte kände att jag "stal deras show".

Jag har kommit tillbaka till USA med fulladdade batterier!
När jag tänker tillbaka på var jag faktistk gjorde i helgen känns det bara som en dröm! En dröm som var så verklig men ändå så ofattbar. Detta är något, precis som aupairgrejen, jag kommer bära med mig hela mitt liv.
Det är så svårt att få ner vad jag känner och tänker i text.
Men jag hoppas att ni känner, iallafall en del av den, enorma glädje och kärlek jag fått vara med om.

Jag kommer, inom en snar framtid, lägga upp en eller två videos från min vistelse i Sverige. Håll utkik.

Detta är min berättelse om de 48 fantastiska timmar jag fick spendera i Sverige med min underbara familj efter 7½ månad ifrån dom.

Love,
A


Kommentarer
Postat av: Ida

Sitter här och ryser <3

2011-08-18 @ 03:45:42
URL: http://lofgrenbloggar.blogg.se/
Postat av: Lovisa

GILLA!!

Ashäftigt att du bara drog hem över en helg så, hoppas vi kan ses väldigt snart vännen! :D

2011-08-18 @ 06:27:49
URL: http://lnalarsson.blogg.se/
Postat av: kerstin

En fantastisk sammanställning av denna underbara helg. Tack! Nu kom tårarna igen (glädje). Kram mamma

2011-08-18 @ 08:17:33
Postat av: Pauline

Jag har fortfarande svårt att förstå att du verkligen gjorde det! Men jag är så otroligt imponerad av dig! Nu har jag läst alla inlägg, bilderna var helt fantastiska. Du är bäst! PUSS! <3

2011-08-18 @ 19:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0