Picnic & playdate!

Onsdags lunchen åts som en picnic i grove park. Vi hade en playdate under tiden. Jätte trevligt! Sedan var det dags att gå hem och J tog sin nap. Vid 3 tiden satte playdate nr två igång. Vi gick bort (läs; jag drog ungarna i en kärra) till carwash. Ungarna busade och härjade, grät och skrattade omvartannat.
Det blev en bra dag som gick i rusande fart!

På kvällen tog jag bilen till Therese. Vi surfade efter resor åt henne. Hon har nämligen en semestervecka nästa vecka. Efter att vi letat, letat och letat, pratat killproblem och skrattade tills vi fick ont i magen var det dags att åka hem, duscha och sova sin skönhets sömn.



J på lunchen!


E på lunchen!

Love,
A


Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag drömde om dig inatt. Vi badade och busade med en massa barn, det var jättefint väder och sen låg vi i gräset och snackade skit och tittade på alla dina bilder från USA. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag saknar dig just nu.. Puss min fina, hoppas du får en superbra helg!

2011-08-26 @ 11:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0