Mina sista 3 credits...

... kommer jag att läsa på, inte mindre än, School of visual arts.
Det blev bestämt nu ikväll!
Paprena är inskickade och snart kommer 400 dollar att dras från mitt konto.
Klassen jag ska läsa heter;

Introduction to the Principles of Photography.

Det händer grejer här! Japp japp!! Men det behövs!
På söndag morgon får ni tänka lite extra på mig för då ska jag nämligen snöra på mig mina tap shoes för första gången här i staterna och dansa på Broadway Dance Center.

Äntligen får jag göra det jag älskar igen!

Inlägg om helgen kommer imorgon. Nu blir det sängen!
Hoppas ni haft ett par fina dar ledigt!

Love,
A


Kommentarer
Postat av: Sandra

Äntligen Angelica! Det här har jag längtat efter att få läsa. Nu blir det både dans och fotografering. Lite avunsjuk kan man väl säga :)



Bamsekram

Sandra

2011-08-23 @ 07:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0