Ena benet framför det andra 13 000 gånger på Manhattans gator.

Japp, jag och Ida åkte in till New York City i lördags och gick 13 000 steg den dagen.
Vi började längst nere på manhattan och gick helt enkelt uppåt. Följde för det mesta 5 avenue och kom till 34 gatar innan det var dags att hoppa på tåget hem igen.
Vi va inne redan vid 11 så det blev några timmar. Såklart handlade jag lite (FÖR MYCKET).. Men jag är nöjd med mina inköp och dagen! Det var helt klarblå himmel och precis lagom varmt för att vara inne i NY! :)

På kvällen mötte jag upp Malin. Vi gick till the diner och käkade middag.


Sekunden efter att denna bild tagits blev jag getingstucken- AJAJAJ!!
Men jag överlevde :)


Ida när vi äter pizza!


Älskade New York!


Vi gick förbi flatiron!


En angelica.


Det jag asade hem var idag ett par converse från the converse stor i SOHO. Dr Suess inspirerade(författaren som gjort Cat in the Hat). Har länge velat ha ett par och nu när det bara kostade $35 kände jag att jag var tvungen!


Do you like green eggs and ham?


Mina nya step skor! Sitter som en smäck på min fot och lucktar läder gör dom med!


Dessa tre underbara sockar från topshop fick oxå följa med.
När hösten knackar på dörren kommer det va sött med ett par svarta strumpbyxor under och ett par öppna pumps!




Malin!


Som alltid var det live band downtown. Så himla himla mysigt! :)



Love,
A

Kommentarer
Postat av: kerstin

Var är alla bilar och människor jag minns från New York-resan? kram mamma

2011-08-23 @ 07:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0