Earthquake!

Nu har redan tisdagen oxå gått. Jag förstår inte var alla dagar försvinner? Ena sekunden känns det som att tiden går så sakta och andra som att den flyger iväg...

Vi har spenderat i princip hela förmiddagen på TVC och jag glömde min kamera hemma så ja... Inga bilder idag.
Har inte så mycket att säga.

Jo just det! När barnen och jag var och åt pizza lite i 2pm idag kände jag och stolen gungade. Eller det kändes typ som att man var en docka i ett dockhus också var det en jätte som ruskade om huset lite. Jätte creapy!
När vi gick ut på gatan gick det förbi ett par tjejer som pratade om en earthquake. Och då sa E; Jag tror jag kände det!
japp, mycket riktigt! Det var ett jordskalv vi varit med om. Känns lite häftigt att fått vara med om! Jag vet det är farligt men det hände ju ingenting, denna gånge här iallafall.

Så ja jag lever och mår bra!
Lyssnar nu på vaken i p4 och det känns som att jag kör lastbil..

Imorgon blir det nog the Zoo med barnen!

Love,
A

Kommentarer
Postat av: kerstin

Vad bra att det inte blev värre.Hoppas ni får en bra dag. Kram mamma

2011-08-24 @ 08:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0