Angelica 20 år!

MIN 20 ÅRS DAG!


Så här får ni lite nostalgi!

En bild från min 17 års dag då Sandra och Benny (syskon) överraskade mig med att åka och äta pannkakor!


Bild från min 18års dag som firades med pompa och ståt hemma i Benestad:)


På min 19 årsdag jobbade jag. Steg upp 2 på natten. Vilket resulterade i en prinsesstårta från jobbet och en lagom trött angelica på soffan framåt kvällen därför får ni istället en bild från midsommarafton 2010 :)

Här i usa där jag befinner mig fyller jag officiellt inte år förens om 2 timmar och 38 minuter.

Love,
A

Kommentarer
Postat av: Anna G

GRATTIS Angelica!Hoppas din dag blir kanon! Hipp, hipp hurra från Anna G :)

2011-08-03 @ 09:22:36
Postat av: Elin

Åh grattis! :)

2011-08-03 @ 10:09:59
URL: http://elinaupairinamerica.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis grattis på din födelsedag du får säkert en bra da du verkar ha det så bra hela tiden njut medans du kan många kramar från oss

2011-08-03 @ 11:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0