NYC, shopping, cheesecake & bio!

Däremot vart lördagen mer händelsefull!
Jag och en ny tjej, Louise, tog tåget in till nyc vid 11. Besökte den nyöppnade svenska godisbutiken i New York. Lösgodis, kändes som att jag vart i himlen! Dock var det ruskigt dyrt!!! Fick en påse för 8 dollar (51kr) som i sverige skulle kostar runt, hm... 20 kr ca.
Men nu vet jag att om det skulle krisa, finns det ett ställe på lagom avstånd att besöka.


I'm in heaven!


Louise i paradiset.


sockerbit,

Efter vi besökt sockerbit ringde jag Therese och vi bestämde att vi skulle ses i south orange vid 4 och åka tillsammans alla tre till willobrock mall för lite shopping och cheesecake, såklart! ;)
Men innan dess hade vi någon timme att utforska NYC. Louise ville se ground zero så vi åkte dit och var lite turistiga. Sen gick vi in på sephora och kollade på smink innan vi tog tåget tillbaks till south orange igen.


Minnesvägg


Fick äntligen en bild på en snygg lastbil. Ingen motivlack eller så men jag tyckte den va sjukt cool! Hoppas du är nöjd Mats? ;)


Det stod flera stycken på rad. Förmodar att dom va där med bygg grejer till World Trade.

Väl framme i South Orange hämtade Therese upp oss och vi begav oss mot willobrock.
Efter lite shopping blev det cheesecake och sedan bio - Source Code.
Var i säng vid 12 tiden. Mycket lyckad dag! :)


Två glada jäntor!


Vi bjuder på den, Jag &Therese!;)

Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: kerstin

Inga dåliga bilar. Ett par sådana här i byn! Ja sen vore det fullt haha. Kram mamma

2011-04-04 @ 09:02:25
Postat av: Mats

Äntligen, :-);) häftiga bilar! Snälla, ordna ett transportavtal så kan vi vara med nu när det ska byggas stora grejor, du och jag kan köra skift. Nu har jag inte varit med och läst på några dagar, har haft danskurs och andra trevliga aktiviteter och just då händer det hur mycket som helst här i bloggvärlden. Tack för bilderna! Men du, ta med Autosol nästa runda i stan, tyckte att det var en liten fläck på kromet:)

2011-04-06 @ 20:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0