Torsdag - Imagine that!

Hejsan hoppsan på er!
Idag jobbade jag min sista dag för denna veckan. Min vmamma har tagit ledigt imorgon från jobbet för att vara hemma med sina barn vilket innerbär att även jag är ledig. Så det blir troligtvis en sväng in till NYC.

Så idag tog jag med mig barnen till ett museum i Livingston som heter "Imagine that". Dom fullkomligt ÄLSKADE det!! Min vmamma sa till mig idag på morgonen att dom troligvis inte ville vara där mer än två timmar och att vi skulle se fall vi kunde ha en playdate med några andra på eftermiddagen.
Hon hade fel...
Jag packade Jag packade matsäck för hela dagen. En massa snacks och vatten etc.
Vi åkte dit så att vi var där vid tio. Tolv tänkte jag då att vi skulle vara påväg ut igen. När klockan började närma sig 3 började jag lite smått förbereda barnen på att vi måste snart åka hem för att kunna vara ute liiite och njuta av det fina vädret också.. Inte förens klockan slog fyra traskade vi ut genom dörrarna för att åka hem. 
Väl hemma var vi ute och lekte på bakgården i det fina vädret. Värderleksrapporten visade WINDY/sunny. Vind blev det minsann och klarblå himmel.
När klockan sedan började närma sig 6 och vi bara väntade in min vpappa innan vi skulle börja äta middag ringer ´han mig och frågar fall jag kan packa in ungarna i bilen och åka för att hämta honom i Millburn. Sure, sa ja. Jag hittar!
ehehehhheee, eller kanske inte, när jag tänker efter?
Virrar bort mig som sjutton och får ringa ch förklara läget. "Take it easy. Find your way back to whole foods and then, call me." And so I did. Efter lite snurrelkrokar och mycket undvikande av motorväg hittade vi tillslut varandra. Vid det laget hade lilleman somnat så gott i baksätet.
Och påtal om somna. Jag somnade till en kort sekund nyss. Klockan är bara halv tio men jag orkar knappt hålla ögonen öppna.
Här kommer lite bilder från dagen sen ska jag faktiskt krypa ner under täcket!











Dance dance dance


Tittar på tågen


Jag hittade sverige!!


De hade telefoner man kunde ringa med inom museumet. Det var olika rum och några av de hade telefoner vilket såklart resulterade i att J och E ringde och ringde och ringde till varandra hela tiden, haha :)


Ring ring!

Take care!
Puss&Kram


tvåmånader,

Kommentarer
Postat av: Lina

Gustav och Fia och jag hälsar och hoppas att Påsken varit fin för dig. här hemma har vi sommar värme. Vi är i Karlskrona och träffar Henriks bror m fam.

2011-04-24 @ 18:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0