Playdate,

Hej!
Wow, vilket sommarväder vi haft idag! Satt ute och solade lite innan idag. Tror ni jag fick någon färg? Inte det minsta!! Men när jag står ute i solen lite senare på eftermiddagen med ett fett linne på mig, ja DÅ tar solen så nu har jag jätte snygg solbränna... NOT!
Haha, jaja det går säkert bort i sommar! Enligt alla så är det sååå fina sommrar här jämt. Bara för att jag befinner mig i detta land för endast ett år kommer säkert den traditionen brytas... skulle inte förvåna mig! 

Som rybriken lyder hade vi en playdate idag hemma hos en annan familj. Det var mycket trevligt!
Såg för första gången en sådan "gammmal" typisk amerikansk brevlåda idag. Ni vet ett typ halvrör som man lägger in porsten i?

Hm... ja det var väl det jag ville berätta för er. Haha inte så intressant kanske men whatever :)
Hoppas ni haft en bra dag!
Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: kerstin

Det blir säkert många fina dagar. Vi har oxå fått vår. Det bara exploderade i naturen. Vilket under vi får vara med om varje år. Lev och njut. Kram mamma

2011-04-27 @ 09:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0