Måndag - Turtle back Zoo!

Okej, så nu en, eller två blir det ju för er, dag senare får ni veta vad vi gjorde igår- Måndags.
Barnen har, precis som iallafall hemma i småland, påsklov denna veckan. Så vad passar då bättre än att besöka ett zoo? 10 minuters körning och vi var där.
Vi ska dock inte gå händelserna i förväg! Innan vi kom iväg till zoo:et satte vi igång och bakade bullar. Det blev ca 50 st. Vi åt även lunch som bestod utav mack&cheese.
Så vid halv två tiden åkte vi till zooet. Vi hade tur med vädret. Solen glimtade nästan fram och det var uppehåll hela tiden. Vi åkte tåg, tittade på kor, fiskar, fåglar osv.
Istället för att jag ska sitta här och rabblaupp så tycker jag att ni ska få ta del av bilderna!




Ser inte det precis ut som fönstet som är med i den första Harry Potter filmen? När han råkar släppa u ormen.
Jag tycker det är så grymt likt!!




Påfågel!


Såg dessa sötnosar och tänkte direkt på Benny. Berättade för E att min bror har highland cattles hemma i Svergie. "Får han verkligen plats med dom inomhus!?" Ungefär så löd hennes kommentar...haha!!


Rutschkana.

Det var våran dag!
Vid 7 tiden mötte jag upp Johanna downtown. Vi gick på Diner och åt middag. Trevligt trevligt!!
Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0