Fredag!

April April!! Jag blev dock inte lurad detta året. Inte av någon..
Läste smp för att försöka lista ut vad dom hade klurat ihop för april skämt. Jag gissar på att det är "Viktoria och Daniel i Lamhult" Kan det stämma?
I vilket fall som hälst så vad det ju bestämt att vi denna fredag, skulle gå och se på hockey. Tror ni det blev så?
Ikke sånikke! Var hemma med E hema dagen för hon var riktigt förkyld. Även jag var det! Så hockeyn blev inställd och jag myste hemma med datorn iknäet istället.


Jag o E undehöll oss med att lägga pussel för det snöade (!!!!) ute.

Det var min mycket händelsefulla fredag den 1 april 2011..
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: kerstin

Det var nog tur att ni var hemma ocg kurerade annars kanske du inte orkat med allt annat fantastiskt du gjort i helgen. Vi har haft kungligt besök i hela Kronoberg.Bla Lammhult och Kosta. Kram mamma

2011-04-04 @ 09:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0