En trevlig fredag!

I Fredags var jag ledig då som ni vet vid dethär laget. Hade dock inga som helst planer! Så det slutade med att jag följde med min vmamma, E & J till Millburn för att dom skulle göra 3 respektive 6 års kontroll hos doktorn. Sen åkte vi vidare till en mexikansk resturang och åt tacos - mums! Vi handlade även på trader joes när vi var i Millburn trakterna. Jag och E var inne på en djuraffär en kort sväng där dom hade katter till försäljning från typ motsvarigheten till djurens vänner. Dom var så himla söta så jag ville ta hem allihop! Det var så jobbigt att se dom sitta där. Men jag vet att dom har det bättre där än ute på gatan..
När vi handlat klart åkte vi och hämtade upp barnens farmor vid tågstationen för att sedan köra till Livingston Mall och köpa skor åt barnen. Det blev lightning up shoes för dom båda. Och OJ, vad lyckliga dom vart!!
Therese kom till Mallet så jag hakade på henne! Jag provade en massa kläder inne på H&M från deras nya kollektion, I LOVE IT!!! Blev dock bara ett plagg där ifrån.
Köpte en jätte fin "midsommar" klänning från dElias som var nerread till 20 dollar. Fick även med mig en ny snygg bekini för 40 dollar från Pacsun. Helt okej! Kollat på den länge så..
När vi kände oss klara åkte jag och Therese till våran favvo restaurang - TGI Friday's där det blev trerätters innan det bar av hem till henne där vi hade tjejsnack och jag hjälpte henne att packa till lördagen då hon äntligen skulle möta upp hennes familj på flygplatsen efter 6 månader iväg!


E på resturangen!


Glada barn med nya skor! (skorna blinkar!!!)


Tröjan från H&M. Shortsen har jag köpt innan från F21.
Jag äälskar tröjan!! Iom att det är så varmt här på sommrarna så kommer denna bli perfekt!

Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0