100 dagar - check!

Hej hej, hemskt mycket hej!
Jag måste nog börja med att klaga lite på ni inte var så många som kommenterade förra inlägget! Det var ju trottsallt en av det coolaste grejer jag varit med om sedan jag kom hit...
Men nog klagat omdet!
Videon ligger ute på youtube och har redan över 500 visningar. Lite ballt måste jag nog säga!

Vilket värder vi haft här idag! När jag gick upp på morgonen idag klockan sju och tittade på termometern visade den på 17 plus grader ute. Hääärligt tänkte jag. Släppte av barnen på skolan och åkte hem och  pluggade lite. Framåt elva, då var det full stom utanför fönstret. Grannen hade fått sitt träd över tåmten. Då förstår ni lite hur det tog i. Gy sjutton!

Mötte en polisbil idag. Där polismannen satt och körde och rökte cigarr, vilket jobb!

Hade tänkt kolla på big brother nu men då står det att det är fel på sidan, blir man less eller?
Har börjat få ont i halsen, IGEN.
När kommer sommaren?

Här får ni en bild på min sommaroutfit jag köpte i helgen.
En jumpsuit;



Hoppas ni har haft en fin börja på veckan.
Just det höll ju nästan på att glömma!
Idag är det 100 dagar sedan jag lämnade svensk mark.
Tiden rusar verkligen förbi!
Detta är verkligen en milstolpe för mig personligen! Tänk att jag inte träffat min familj på 100 dagar. Jag trodde aldrig att jag skulle klara av att vara ifrån min mamma såhär länge. But I did it! Nu är det bara 265 dagar kvar tills jag är hemma igen :)

Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Lina

Gör det för din egen skull, glöm räkningarna av dagarna! Det måste bli en vardag även då man lever borta, ifrån de nära och kära. Du svarar inte på mailen, gör det. Annars blir det bara en envägskomunication och det tror jag vi saknar att ha. Man måste våga hålla intresset för dem vid liv där hemma också - det är svårt men viktigt!

2011-04-06 @ 15:52:17
Postat av: inger

Hej Angelica,Spännande att läsa allt du är med om.

Förstår att dagarna rusar iväg.Lite vår i luften i Växjö. Kram Inger och Börje

2011-04-06 @ 19:37:49
Postat av: Anna

Är det redan 100 dagar?! Vad fort tiden har gått, i allafall här hemma ;p och säkert där borta med. Men här är ju allt som vanligt, även när du kommer tillbaka. tänk, nu har du ju bara lika många dagar kvar, plus några till.. Bra jobbat Angelica:)

2011-04-06 @ 23:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0