TBC test,

Hej svejs!
Imåndags (alltså igår) åkte jag in till lasarettet för att ta TBC testet. Jag vart SJUKT jävla närvös för jag har läst att dom typ tar TVÅ rör med blod från armen och en massa, typ att de ska göra skit ont och sådant.
Men då när jag kom in till läkaren så sa hon att hon skulle bara spruta in en vätska precis under huden. Det sved lite grann men va ju över på mindre än tio sekunder. Så nu som är oroliga för tbc testet - VA INTE DE! :)
Jag ska in på torsdag igen iaf för då ska dom tydligen läsa av de på nått sätt, inte en aning om hur :P

Innan jag hade tid hos doktorn så strosade mamma och jag runt på City Gross för att handla lite och då så fick jag syn på att de hade en rosa, exakt sån jag vill ha(!!!), resväska. Mamma som är så himla himla snäll erbjöd sig att ge mig den i julklapp, hur glad tror ni intejag blev då! :D  Så nu har jag en roosa resväska:))

Resväskan:


Vi stack även in på InterSport för jag ville kolla på en ny jacka. & japp, jag kom ut därifrån med en ny jacka :)
Så gårdagen blev väldigt lyckad!



Men idag har jag haft sån förbaskad huvudvärk hela dagen och pappa fick gå hem från jobbet för han har spytt hela förmiddagen :/ Fy, hur ska detta sluta..?

Nu ska jag försöka sova bort all sjuka!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0