P-bevis 120 + Twinrix

Okej. Idag så åkte jag in till växjö för att be om ett personbevis 120 på skatteverket. Det gick fruktansvärt lätt&smidigt, skönt!
Sen åkte jag till vislanda och tänkte att jag skulle betala beloppet till ambassaden, de vill säga 1120. Smart som jag är hade jag inte en tanke på att jag måste ta med mig bankgiro numret.. Ehm så ja, det blev inget bankärende för mig idag. Istället så gick jag in på vårdcentralen och tänkte boka tid till vaccination av Twinrix. Men när jag pratade med henne i luckan skickade hon mig till sjuksköterskan ist. Och hon i sin tur bad mig sitta ner så tar vi de på en gång. & jag lixom bara, ehem okkej :o Så nu har jag tagit min första spruta av tre. Helt underbart att jag kunde ta första sprutan på en gång :D
Och nu sitter jag här och ska börja jobba om en timme ungefär :)
Pussheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0