Läkarundersökning

Hej!
I fredags var jag ute och firade min underbara vän Pauline! Hon har fyllt 18 och det skulle såklart skålas för det :)

På söndagkvällen satte jag mig ner och gjorde klart, så långt jag kunde, mitt DS-160. Det känns jätte skönt att vara så långt fram nu. Väntar på mitt placement pack så att jag ska fortsätta:)
Och igår så var jag på min läkarundersökning i Vislanda. 688:- kostade de. Och då ingick inte TBC testet, nej för de kunde dom tydlige inte ta :o Jävla skiiiit med, så då fick jag ringa in till växjö ist och boka en ny tid för de med. Jag fick den 22 nov, så de är rätt lugnt, jag kommer hinna med de innan jag åker. Kontoret i Malmö måste ha läkarundersökningspapprerna minst två veckor innan avresa.

Hm, ja och idag så började jag med inbjudningarna till mitt hejdå party som jag kommer ha om några veckor, hoppas att alla som är bjudna kan komma! :)

Ja, just de! Jag har läst ut "The City of Ember" och i lördags så hittade jag den filmen på hemmakväll så jag va bara tvungen att hura den och igår så satt jag mig ner och kollade på de. Helt underbar film!
Men jag reckomenderar verkligen att man läser boken. Jag som inte är så himla duktig på engelska tycker att de va helt perfekt träning! :) Så, läs den! 

 

Nehe ni,
nu ska jag fortsätta med inbjudningskorten!
Kiss&Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0