Fotografering,

Helloj!
Idag satte jag mig ner och började med visum ansökningen, närmare bestämt DS-160. Men, man måste ju ha ett kort till det och ett till ambassaden. Antingen kan man ta det själv eller hos en fotograf. Lat som jag är ringde jag faktiskt upp till estvalls foto i Alvesta och beställde en tid redan idag. Vid 16:30, så jag har i princip nyss kommit hem därifrån. 250 spänn gick de på. Helt okej pengar för att inte behöva krabba själv:) Ska upp och hämta de imorgon och fortsätta med DS-160. 
Men först 06:45-13:30 ska jag passa Fia & Gustav. Tror vi ska åka skridskor, och jag som hatar de.. Men va gör man inte för barn ;)

Och nu har jag fått en as schysst design på min blogg med :D Det är jätte snälla Ida som hjälpt mig! Tack tack tack!

Nehe ni, nu hinner inte jag sitta här längre! Mamma fyller ju år idag, så vi ska ut och äta på restaurang! Mums:)

Iih, imorgon är det bara 7 veckor kvar tills jag får träffa värdfamiljen 

Bjuder på en bild. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0