Då har man fredag i blodet igen!

HejsaN!
I Onsdags efter att jag varit och städat hos mormor tog jag bilen till Urshult för att hälsa på tjejen som var på intervjun med SI samtidigt som mig. När jag ändå va i de krokarna passade jag på att sticka in på mitt ena jobb och göra slut med dom. Det kändes riktigt bra! Tredje gången gillt brukar man ju säga ;)
Iaf, Lovisa heter hon och det va första gången vi träffades förutom intevjun då. Jätte gullig och trevlig tjej och det va sjukt skönt att prata med någon som är i nästan exakt samma sitatuation som mig!

DET SNÖAR UTE! Vilken julstämning man får! Och imorgon ska alla syskonbarn komma för att baka pepparkakor och julpyssla, det ska bli så himla mysigt!! :)

Btw, igår va jag och Pauline & kollade på Harry Potter och dödsrelikerna. Grymt bra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0