Betalning

Nu va de några dagar sen jag skrev.. Men idag så åkte jag iaf till banken för att göra ett nytt försök till att betala in mina pengar till ambassaden + aupair in amerikca. Det gick mega bra! :)
Jag tog tilläggs försäkringen men inte bagage försäkringen. Det gick på 5170 ungefär, så det tycker jag va helt okej. Euron va rätt billig nu, den ligger på 9,40. Så då tänkte jag att det är ju rätt smart att betala in den nu för de kan ju vara så att dom höjer den nu till jul. Egentligen behövde inte min betalning vara inne förens 20 december, men de är skönt att vara ute i god tid : )

Jajustde, igår så gjorde jag klart+skrev alla inbjudningskorten till mitt hejdå party och skickade iväg dom.
Oh i förrgår skickade jag iväg ett packet till mina värdbarn :)))))



Idag är de 41 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0