Två veckor kvar i Sverige & en rosa dator

Tjollahopp!
I Fredags ringde tjejen från Ljungby som åker med samma plan som mig till Usa. Vi pratade på i en hel timme om vårat kommande äventyr och det kändes väldigt spännande att kunna dela sina tankar med någon som åker samtidigt som en själv :) Vi kom fram till att vi, förhoppningsvis, kommer bo ca 15 minuter ifrån varandra bara, känns bra!!
Passade syrrans två söner fre-lördag. Så på lördagen vid lunchtid åkte jag och lillebror Rasmus och lämnade "tillbaka" dom. Och då tog syrran fram en dator till mig. JAG FICK EN ROSA DATOR AV HENNE!!! Hur glad kan man bli!? :D TACKTACKTACK älskade syster!:)  Så jag sitter och skriver detta inlägget på den, faktiskt ;)


Här är en bild på datorn;)


Jag har umgåtts med Martin nästan hela helgen. Mycket kan hända på kort tid. Vi är nu officiellt ett par vilket känns jätte bra och jag är helt nerkärad i honom. Vissa säger att det är osmart att skaffa pojkvän ca tre veckor innan man åker, men vem i hela världen kan egentligen kontollera sina känslor? Blir man kär och det är ömsesidigt så är det väl bara att köra? Det kan ju inte gå sämre än åt helvete.
Nu ska jag inte tråka ut Er med mitt kärleks snack! Men det kommer komma ett inlägg där jag berättar om våran relation och vad det var som ledde det ena till det andra:)

Ha nu en jätte bra söndagskväll, för det ska jag ha!
Imorgon är det två veckor tills jag sitter på ett flyg till mitt livs äventyr.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0