En vecka kvar i Sverige,

Ja, som rubriken lyder är det endast en vecka kvar i Sverige.
Det är med delade känslor. Jag ser verkligen fram emot att äntligen få komma iväg och påbörja mitt livs äventyr. Men å andra sidan betyder det att det är mina sista dagar i sverige på mer än ett år, mina sista dagar tsm med min underbara familj, sista dagarna tillsammans med min älskade pojkvän Martin. 
Jag börjar känna mig sjukt stressad över allt som måste göras dessa sista dagarna PLUS julafton. Vílket resulterar i att jag inte gör ett skit, bra jobbar(Y)
Omg, nu måste jag sova!
Imorgon får jag träffa min pojk igen<3
Btw, jag var och växlade till mig lite dollar idag, nice ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0